Tuesday, August 24, 2010

My Name Is Ben?

gambar hiasan. tiada kene mngene dgn kejambuanku ... ouf ~

Hello .. Salam perkenalan .. untuk bebelan pertame aku ni .. aku nak tulis sikit mane dtg name Ben ni (padahal name aku habib, weh .. jauh tu) .. right? .. oh ya .. aku ad blog lagi satu, tapi full bhase omputih (bajet kut ), N private sikit .. sebab aku merepek meraban psl bende2 yg agak tak masuk akal n content2 panas psl diri aku .. tapi korang tak yah tau kut .. tak bes pun .. tp ade jugak org2 yg tak reti bhase yg korek2 bace, sekaligus menyemarakkan aku membuat blog lagi satu nih .. kaum2 yg menjengkelkan nih namenye 'housemate' .. korg da best and everything, tp, um .. fuck u guys! .. da da .. aku da buat blog public nih .. puas hati? .. bitch .. tapi dah la psl org2 yg tak brape nak waras tu, jari dah tak sabar nak membebel psl ah moi ..


Cerita dia camni .. pagi tadi aku dikejutkan dgn sakit prot yg amat dasyat, lantas bergegas ke tandas .. tapi dlm mamai2 tu, aku tgk housemate aku beratur kat dpan toilet sume muke perit + garang menunggu giliran .. tkejot jugak tgk sume da bagun, slalu time ni sume tgh layan buat peta kat bantal .. rupe2nye semua org dlm rumah tgh sakit perut .. ni kes keracunan mknan lah ni kirenye, menggambarkan time berbuke smalam mcm medan perang, cukup rakus masing2 menjamah lauk pauk .. Pendek cite, 4 org tak pegi kolej arini .. takut2 time kat kolej perut buat hal ataupun bg mengelakkan kes2 tak mau bangun dari kusi walaupun kelas da lame habis (tercirit dlm suar .. haha) .. And, masing2 ad agenda tersendiri .. ad test, ad presentation .. etc etc .. Pendek cite, kitorang berempat pun pegi klinik na amik mc ..

Tak tau la knape, tapi tiap kali nak jumpe doktor, mesti sakit sume dah sembuh, korang ad camtu ta? pelik doe .. so, sbelum jumpe doktor, mesti aku buat2 sakit sikit .. tersangatlah wadafak bile pikir balik .. pastu giliran aku jumpe doc .. masuk bilik doc tu, wah .. ah moi la .. cantik .. pastu aku dgn tenang je la duduk .. pastu dia ckp "eh bukan situ la, duduk sini" .. aku duduk kat tempat nurse dia rupenye, patotla kusi tuh siap skali dgn meja kerja .. spoil je .. mane la aku tau, meja dia dgn nurse tu sbelah2 je .. dialog setrusnya berbunyi camni .. (Amaran: mcm pengotor sikit content dia, skip la kalau tanak bace ye) ..

doc : ye .. you sakit ape?

habib : sakit perut je, tadi pagi teruk, tak dapat nak pegi kelas, ni nak mintak mc ..

doc : oh .. dia sakit perut mcm mane?

habib : um .. cirit2 ..

doc : okay .. you brape kali dah cirit harini ..

habib : lebih 6 kali jugak la doc ..

doc : wah .. banyak tu ma ..

habib : ntah dia perut ni, tak senonoh perangai ..

Pastu dia check perut aku ni ha .. boleh plak dia pegang2 perut yang sexy nih , Boleh terbatal pose plak aku kang .. cubaan cubaan ..

doc : ni surat mc you .. nanti amik ubat kat kaunter ..

habib : tenkiu ma'am ..

Gembira hati dapat mc, wlaupun sakit ta teruk mane pun .. Gembira tak gembira sgt la bile tgk balik mc dia bagi tu .. tgk dia tulis name "Habbin bin Zaid" .. wadafak weh .. comel tu da comel dah, tulis name fail la pulak .. dia pose kot, tu yg weng sikit? .. Ah, sudah .. kwn2 aku ni pn puas la bahan aku .. dgn makcik jage kaunter ubat pun game aku .. dia ckp, "ape name kamu ni? Habbin .. sedap name tu", dgn senyum tahan gelak .. adoyai .. koyak muke aku ni .. ta pose punye makcik .. Dorg ni panggil aku, "Habin" la, "Bin" la, "Ah Bin" la .. aku pun dgn pasrah ckp, tak feymes la name tu, panggil aku "Ben" sudah ..

Penangan Ah Moi

Tu cite aku, yang mambe aku due org ni lagi sengal .. tatau la dorg cite ape dgn doc dorg, tapi doc dorg mintak esok dorg dtg balik dgn "stool sample" .. korang tau kan? pas 'uhh2', dorg kene calit sikit pastu buh dalam botol kecik dia bagi .. geli beb .. padan muke korg, nasib bek a doc dorg ta soh bukak suar check jubo .. tu la .. aku rase dorg ni buat story lebih2 ni ..

Moral of da story: Cerita tu, jangan nak berapi kalau boleh .. lagi2 dgn
doc, dorg ni bukan bole bawak gurau sangat ..







No comments: